Interviu cu un român care joaca pentru naționala Latviei !

Butnaru 77  cunoscut si sub numele de Alex Butnaru este unul dintre jucătorii care mi-a captat atenția.

Mijlocaș stânga, Butnaru 77 este in realitate romana,insa in LU a ales sa joace pentru nationala Latviei.

De ce ai ales sa joci pentru națională Latviei ?
R:Am ales să joc pt nationala Latviei deoarece nu prea sunt chiar așa de mulți jucători cu nivele așa de mari si acolo am sanse ca să fiu la nationala.

Daca ar fi sa alegi,pentru ce națională ai juca si de ce ?
R:România ,normal ,pentru ca sunt român.

Cine crezi ca va câștiga CM ?

R:Franța.La Elite cred ca va castiga Italia.

Cum e atmosfera la naționala Latviei ?

R:Cum sa fie,ca la orice nationala,ei vorbesc dar eu nu înțeleg.

Ce caracterizează aceasta națională: forța grupului sau jucătorii individualiști  ?
R:Sunt câțiva jucători care baga foarte mult ca să intre la națională ,dar la națională nu baga nimic .Jucatorii invidualisti.

Joci la Forța Ploscuteni.Ce ne poți spune despre ea ?

R:Este o echipă a unui prieten ,am venit ca sa il ajut.

Care sunt obiectivele acestei echipe ?

R:Primul obiectiv o fost sa luam măcar un trofeu ,am ajuns pana in finala cupei campionilor dar am luat bătaie  din cauza simulatorului.

Ce alegi: Cupa Campionilor sau Cupa Internațională ? De ce ?
R:Cupa Internațională pentru  ca sunt mai multe meciuri=>mai mult cash=>mai mare nivelul.

Golden Boot sau Challenge Trophy ? De ce ?
R:Golden Boot deoarece câștigăm gold.

 Care sunt planurile tale pentru viitor ?

R:Sa ajung la lvl 100.

Ai schimbat foarte multe echipe in cariera.De ce ?

R:M-am certat cu managerii.

Cat timp crezi ca vei mai juca la echipa actuala ?

R:Sezonul actual.

Ti s-au făcut oferte concrete pentru sezonul viitor ?

R:2.

Ok.Mulțumesc mult pentru acest interviu si succes pe mai departe !

Multumesc !

Un jucator interesant cu un viitor plin de surprize in fata.

Iata si palmaresul jucatorului:

Leave a Reply

