Azi vorbim cu unul dintre jucătorii “de viitor” al Romaniei

Alexandru C. Bogdan cunoscut pe joc si sub numele de Vespazian Colban are nivelul 110 si joacă pe postul de atacant (ST).

Acesta a fost de acord să-și răpească puțin din timpul sau liber si sa ne ofere un interviu in exclusivitate.

Cine te-a influentat sa joci acest joc ?

Un prieten vorbea dintr-o seara de joc si așa m-am apucat si eu.

Si vum ti s-a părut la început ?

La început,cam plictisitor.

Am vazut ca ești manager la FC NO GOLD.Cum e atmostfera la club ?
Una buna , suntem o echipa mica dar unita.Aam reusit sa castigam 4 trofee , ceea ce e destul de bine pentru o echipa ca noi.

Care au fost obiectivele echipei înainte de startul sezonului ?

Castigarea a 2 trofee.

Care e cel mai important trofeu din cariera ?

Campionatul deoarece a fost primul trofeu.

Ai jucat vreodată pentru naționala Romaniei ?

Nu.

Te vezi in viitorul apropiat in lotul naționalei ?

Da , avand in vedere si level-ul la care am ajuns cred ca am puterea sa ajung acolo.
Daca nu ai fi roman,pentru ce tara si vrea sa joci ? De ce ?

 Grecia , pentru ca acolo se afla un grup unit , sa vazut atunci la finala campionatului Mondial cu Romania.

Cine crezi ca va câștiga CM sezonul acesta ? De ce ?

Italia pentru ca nu are adversar.

Challenge Trophy sau Cupa Internațională ? De ce ?

Challenge Trophy , deoarece e un trofeu in care toate echipele au sanse , un trofeu palpitant .
Ce planuri ai pentru viitor ?

Castigarea cat mai multor trofee.

Vrei sa schimbi echipa din sezonul viitor ?

Da.Ma intorc la echipa mea . Aici eram dupa gold
Ai primit oferte concrete pana acum ? 

Nu.

Ok……Mulțumesc pentru timpul acordat si răspunsurile pe care mi le-ai dat.Iti urez succes oe mai departe !
Si eu iti multumesc ! O zi buna ! Multumesc ! Succes si tie !

Un interviu interesant cu un jucător de mare valoare si caracter.Nu m-aș mira daca l-aș vedea peste vreo 2 sezoane la naționala Romaniei.

Iata si palmaresul jucătorului:

Leave a Reply

